7 Ocak 2011 Cuma

BLOGCUDAKİ YAZILARIM

10/2/2008 ·

CANIM BABAM

Bugün 10 ŞUBAT.....Bundan 9 yıl öncenin 10 şubatı ....canım babam ..bizleri hiç kırmayan,bütün varını biz çocukları için harcayan,hiç kendini düşünmeyen canım babamın ölüm yıl dönümü..onu öyle özlüyorum ki...o bizim için herşeydi..bir dediğimizi iki etmezdi..ağzımızdan çıkan her isteğimiz anında yerine gelirdi.Bilemiyorum biz ona ne kadar faydalı olabildik..o çıkarsız sevgisinin karşılığını verebildik mi..

Allah mekanını cennet etsin.bizleri okuttu meslek sahibi olmamızı sağladı,benimle her gittiğim yere geldi..birlikte ilk atamamın yapıldığı elbistana,ordanizmit gölcüğe..annemin fedakar ve vefakar olması herşeyi tek başına göğüslemesi hiç unutulacak gibi değil..onlar biz çocukları için neler yapmadılar ki,

Ben şu an bunları yazarken içim ve gözüm ağlıyor...İYİ Kİ VARDIN HAYATIMIZDA BABACIĞIM,İYİ Kİ VARSIN HAYATIMIZDA ANNECİĞİM..



TOPPRAĞIN BOL;MEKANIN CENNET OLSUN BABACIĞIM...



HEP SESLENDİĞİN GİBİ:Asker kızın!





17/2/2008 ·

HER YERDE KAR VAR

Burası bugün bembeyaz bir örtüye büründü.İnsanlar sırf karda yürümek için kendilerini sokağa attılar ben de tabiiki.Sabah sakin başlayan ve hiç tutmayacakmış gibi yağan kar öğleden sonra öyle bir yağdıki özlediğimiz görüntüye kavuştuk.Her yer bir anda değişti.Oğlumla dışarı çıkıp bu güzel anın tadını çıkarmaya çalıştım..bir daha ne zaman yağar buralara kar bilinmez ama bugün çok güzel bir gündü.

Biz karın yağışını özlemle bekleyip sevinirken evlerinde üşüyen insanlarıda düşünüp üzülmedim desem yalan olur...kar kiminin eğlencesi, kiminin kabusu oluyor..

Yinede güzel bir gündü bugün, yarın her taraf çamur içinde kalır..küçük su birikintileri oluşur sevimsiz bir şekilde..araçlar yol alırken kaldırımdaki yayalara su sıçratmaya devam ederler.Her yağmur ve karın ardından yaşananlar,yaşanacaklar....

HERGÜNÜN GÜZEL OLMASI DİLEĞİYLE....

Hiç yorum yok: